به همه از این برگه ها نمیدن ...!!
posts
به همه از این برگه ها نمیدن ...!!

 همین طور که سعی می کردم با بی تفاوتی از کنارش رد بشم با لبخند نگاهی بهم کرد و یک کاغذ رنگی به طرفم گرفت و گفت: “آقای محترم! بفرمایید!”

قند تو دلم آب شد!
با لبخندی ظاهری و بدون دستپاچگی یا حالتی که بهش نشون بده گفتم: ا ِ، آهان، خب چرا من؟
من که حواسم جای دیگه بود و به شما توجهی نداشتم! خیلی خوب، باشه، می گیرمش ولی الآن وقت خوندنش رو ندارم! کاغذ رو گرفتم
چند قدم اونورتر پیچیدم توی قنادی و اونقدر هول بودم که داشتم با سر می رفتم توی کیک تولدی که دست یک آقای میانسال بود! وایسادم و با ولع تمام به کاغذ نگاه کردم، نوشته بود:
دیگر نگران طاسی سر خود نباشید، پیوند مو با جدیدترین متد روز اروپا و امریکا !!ن

نظر بده وا_لا ...!!!

                          _

راستی یه سری به موضوعات وب بزنین!!!

منمون!!!


Powered by : قالب و كدهاي جاوا: قالبسرا

نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت12:26---13 تير 1391
عالیییییییییییییییی بود عزیزممم

انیس
ساعت17:43---11 تير 1391
ایول خیلی باحال بود...فک کنم بهش نیاز دارم اخه دارم کچل میشم...
پاسخ:ههه ه هههه!!!


saman
ساعت19:12---10 تير 1391
keilllllllllllllllllllllllllly qashang naboooooooooooodپاسخ:دیونه!!!

ندا
ساعت18:16---10 تير 1391
خیلی خفن بود مرسی...

مهدی
ساعت17:18---10 تير 1391
دوست دارم تنها باشم



با خیالی ؛ خالی از با تو بودن ها



دوست دارم به یاد آن روزهای گذشته



در خلوتی



کنج آرام این اتاق خالی



به یاد آن روزگاران



خاطراتم را یاد کنم
پاسخ:وبت نمیام اقا مهدی!!!


سارا
ساعت17:15---10 تير 1391
هه هه هه!!!خعلی قشنگ بود!!بیچاره خوب زده تو ذوقش!!

الهه
ساعت16:35---10 تير 1391
هه هه هه!
باحال بود!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ar | شنبه 10 تير 1391برچسب:, |


Close All